2. juni 2008

Dårlig start på travel uke

Det er en uke siden nå. Og uken etter har ikke blitt helt som planlagt. Hadde omsider fått låne traktor og vedkløyver for å bruke sist mandag og noen dager til for å få kløyvd veden som ligger og venter. Men - akk - med hånda på enden av vedskien, og hydraulikken på fullt trykk med 7-8 tonn utapå der igjen - vel - så var jeg vel egentlig heldig!
Ikke verre skade enn at det ble jobbet hele resten av dagen - men før dagen var omme ble legevakt kontaktet - håndens eier kommandert rett til Bergen legevakt for røntgen - og - ganske riktig - mistanken bekreftet: Brudd i lillefing. Så nå er det tre uker med gips. Men litt komisk: Største utfordring er å spise med gaffel - og bruke tanntråd ... Og så må jeg jo si jeg følte en aldri så liten opptur da pleieren som la gipsen påla meg å la barna få skrive navnet sitt på gipsen :) Hun så litt ekstra på meg da jeg mente de kanskje var litt for store til slikt - og at barnebarn var litt for langt borte ...
Men nå får jeg ut i finværet og prøve hvordan det er å bruke plenklipper ...

Ingen kommentarer: