2. mars 2006

Bente, Rune og Linsey.

I dag må Bente, Rune og Linsey presenterast. Bente er jo Bente, Rune er kjærasten hennar og Linsey er ein livleg nyleg omplassert dalmatiner. Dei har fått litt arbeid med henne, men det går nok bra når den blir tilpassa sin nye familiesituasjon. Den gamle hunden Eimy, måtte diverre avlivast for nokre veker sidan, og Bente SKAL, MÅ, VIL ha hund, og ho får det til! Ho fann seg ein ny i Hagesund!!
Rune går sykemeldt denne veka pga ein kneoperasjon og dei har brukt dagane til å rydda i mangt og mykje på Skår. Det vert litt annleis neste gong slekt og vener kjem dit, men bra skal det bli og velkomne skal folket vera.
PS! I bakgrunnen står min nye Yaris, fabelaktig bil som skal presenterast seinare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med bloggsida! Eg bøyer meg i støvet for familiens nymotens måter å kommunisere på. Håper likevel eg får sjå deko litt i levande live og! Så håper eg kneet til Rune snart er i sving igjen. Fortsatt god bedring! Ha ei god helg alle saman!

Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim sa...

God bedring til Rune oenskes ogsaa fra Thailand!

Gleder os til aa treffe deg.