24. nov. 2007

Hei Kaja

Takk for koselig prat på skypen i dag. Det var veldig kjekt. I dag er det surt ruskevær i Masfjorden. Vinden ular i dei store trea ute i hagen. Alle blada har falle av, dei ligg på bakken og blir til jord. Det er litt snøslaps, men ikkje slik at vi kan gå ut med aksbrettet endå. Bestemor har fyrt godt i omnen og snart kjem bestefar heim og då skal vi eta vårt lørdagsgodt- kanskje vi og får pølse???

Når det er slikt ruskevær då er det godt å vera inne, og så er det kjekt å tenkja på noko koselig.
På bildet er du og bestefar når de spelte kort på hytta. Det var koselig, og det kan eg tenkja på i ruskeværet i dag !!



2 kommentarer:

Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim sa...

Jeg koser meg når pappa leser det du skriver. HIIIIIIXK (KAJA SKRIVER HENRIK)
KAJA (KAJA SKRIVER KAJA!)

Anonym sa...

- og eg kosar meg når du skriv Henrik og Kaja! Du er flink!