11. mai 2007

Hei Kaja!

Nei, no er det lenge sidan bestemor har skrive til deg! Hm..hm... det likar ho ikkje. Bestemor skal jo vera flink å skriva til deg, men så er ho det visst ikkje likevel...
Men, to ting er bestemor flink til, det eine er til å tenkja på deg, det gjer ho kvar einaste dag, og ofte mange gongar for dagen. Det synes bestemor er så koselig. Det andre bestemor er flink til, er å gle seg til du kjem heim til Norge og Masfjorden!
Huskar du den fine prinsesa på bildet? Ho står tolmodig på bestemor sitt bad, og bestemor pratar med henne av og til. Prinsessa tenkjer på dei koselege morgonane du og ho og bestemor hadde på badet. Berre vi tre, av og til var vi der veldig lenge, hugsar du det? Prinsessa stått på badekaret der som du sette henne, men ein dag fann bestemor på at ho skulle få flytta bort til vindauga, der kan ho sjå at no er det vår i Norge. Snøen er vekke og bakken har blitt grøn og fin. Eg trur ho vil stå der og passa på å sjå ut når bilen som du er inne i kjem i sommar. Det blir kjekt!

3 kommentarer:

Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim sa...

Gleder meg til å lese denne for Kaja. Har ikke sett henne på en uke nå og har litt abstinens, men i dag kommer de også til Bangkok. Gleder meg.

Kjartan

Anonym sa...

Då veit eg kor de er.....hels

Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim sa...

kx33jihkllllllllllllllllllllllllllllllu
u44x00ååhhhhhhaiikiiii

Jeg gleder meg også!

Hilsen Kaaaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaa